Herkent u dit?
Uw bedrijf is de afgelopen jaren aanzienlijk gegroeid. Als gevolg van de groei heeft u alle zeilen bij moeten zetten om uw organisatie en bedrijfsprocessen mee te laten groeien. Klanten zijn steeds veeleisender geworden en de concurrentie steeds feller. Toch heeft u zo veel mogelijk innovaties doorgevoerd in uw primaire processen, waardoor u voorop loopt in uw branche. Onlangs bent u geconfronteerd met de Coronacrisis en dit heeft op pijnlijke wijze duidelijk gemaakt dat de ondersteunende processen nog lang niet optimaal zijn ingericht. Dat is jammer, want hierdoor had u wellicht beter op de veranderingen kunnen anticiperen.
Eén van de belangrijkste secundaire bedrijfsprocessen die achterloopt in optimalisatie is het urenregistratieproces van uw buitendienstmedewerkers. Zij registreren hun uren nog steeds stuk voor stuk zelf en handmatig. In de meeste gevallen op een papieren urenstaat die ingeleverd moeten worden en vervolgens handmatig overgetypt moet worden in het urenregistratiesysteem. Wellicht heeft u al een digitale versie van de urenstaat in de vorm van een webformulier of een urenappje. Hiermee heeft u het proces inderdaad een stap verbeterd, maar het is slechts een begin van wat het zou kunnen zijn.
Een oplossing waardoor de urenregistratie van uw vele buitendienstmedewerkers voortaan helemaal automatisch gebeurt. Salvo Time Tracking Solutions heeft een nieuw product ontwikkeld, dat bestaat uit een slimme combinatie van een tracking app, moderne cloud backend, Internet of Things sensoren en geofencing. Na implementatie van deze oplossing, die inzet op procesverbetering, digitaliseert u niet alleen de papieren urenregistratie, maar laat u voortaan de daadwerkelijke registratie automatisch door het systeem doen, en dus niet meer door de buitendienstmedewerkers zelf. Hierdoor wordt de registratie voortaan objectief en automatisch verzorgd. Dat is weer een belangrijke zorg minder. En een kind kan de was doen.
Hoe werkt de time tracking solution van Salvo? Uw buitendienstmedewerkers krijgen de automatisch geregistreerde tijden realtime gepresenteerd in de Salvo app. De medewerker kan er zelf ook nog activiteiten en opmerkingen aan toevoegen. De verzamelde data wordt aan het einde van de dag door de server van Salvo automatisch verzonden naar uw eigen urenregistratiesysteem. Vervolgens verloopt het goedkeuringsproces en verwerking van de gefiatteerde uren in de loon- en projectadministratie zoals u gewend bent.
Op deze manier kunt u eindelijk afscheid nemen van uw inefficiënte en kostbare manier van uren registreren. Naast een aanzienlijke kostenbesparing, die in totaal al snel oploopt tot tienduizenden, zoniet honderdduizenden euro’s op jaarbasis, bent u ook klaar voor de toekomst. Of het nou gaat om tijden van crisis of om tijden van groei.
Wilt u meer weten over de mogelijkheden van automatische urenregistratie voor uw bedrijf? Maak dan hier een afspraak:
Bel Salvo nu:
085 800 22 22
Comments